Navn | Stilling | Telefon | |
Jens Lundgaard | Direktør | 20618855 | kontakt@lundgaard.dk |
Steen Lund | Salg | 51272549 | slconsult10@gmail.com |
ID |
Kommune |
Opgave |
Rolle |
Periode |
Kontraktsum |
1 |
Ballerup Kommune |
Rammeaftale på vedligehold af ejendomme |
Løbende tømreropgaver på vedligehold. |
2016-2018 |
4.000.000 kr. |
2 |
Solrød Kommune
|
Renovering af kommunens bygninger i Havdrup. Nyt tag og facade elementer. Istandsættelse og efterisolering af vægge og lofter efter nye standarder. Udskiftning af ovenlys
|
Udført som fagentreprise, Tømrer. Vi deltog i planlægningen af opgaven sammen med rådgiver.
|
2014-2015 |
500.000 kr. |
3 |
Solrød Kommune |
Tilbygning på Naturbørnehave m. køkken og spisepladser. Omkringliggende belæg.arb. Ved akutte skader kommer vi med det samme (1-2 timer), ellers efter aftale. Arbejdet blev gennemført uden gener |
Udført som totalentreprise og i samarbejde med rådgiver. Vi står for styring og koordinering. |
2014-2015 |
1.000.000 kr. |
4 |
Solrød, privat |
Nybyggeri, villa |
Alle udvendige arbejder |
2015 |
2.800.000 kr. |
5 |
Stevns Kommune |
Div. istandsættelse og renovering på Strøby skole hen over sommerferien 2013. Nye lofter og vægge samt efterse vinduer. Ved akutte skader kommer vi med det samme, ellers efter aftale. Arbejdet blev gennemført uden gene for de nærmeste |
Arbejdet og planlægning foregik i samarbejde med skolens pedel og rådgiver, entreprisen blev udført som totalentreprise Vi står for styring og koordinering. |
2013 |
300.000 kr. |
6 |
Københavns Kommune
|
Div. arbejder på Charlottegården skole. Nye skillevægge, foldevæg, og glasvægge Ved akutte skader kommer vi med det samme, ellers efter aftale. Arbejdet gennemføres så det ikke er til gene for de nærmeste |
Udføres som totalentreprise og udføres i samarbejde med rådgiver fra Rambøll og skole ledelsen. Vi står for styring og koordinering. |
2015 |
170.000 kr. |
7 |
Solrød Vandværk |
Løbende vedligeholdelse af div. bygningsdele inden for tømrer og snedker opgaver såsom gulve, rep. af døre og vinduer samt udskiftning, ud over dette opførsel af pumpehuse. Vi deltager i de årlige bygningstilsyn hos Solrød Vandværk. Normal reaktionstid er 7 timer, ved akutte skader kommer vi med det samme. |
Vi deltager løbende i planlægning med ledelsen og andre faggrupper hos Solrød Vandværk Vi står for styring og koordinering af de enkelte opgaver. Arbejdet gennemføres altid så det ikke er til gene for de nærmeste beboere og eller brugerne |
2013 - løbende |
2.000.000 kr. |
8 |
Ejerforeningen Egeparken 33ABCD, Solrød |
Løbende vedligeholdelse af lejligheder såsom udskiftning af gulve, slibe gulve, rep. af vinduer og udskiftning af facade elementer, udskiftning af thermo ruder Normal reaktionstid er 7 timer, ved akutte skader kommer vi med det samme. |
Vi planlægger arbejdet sammen med varmemester og beboer så arbejdet genere mindst muligt Vi står for styring og koordinering. Arbejdet gennemføres altid så det ikke er til gene for de nærmeste |
2011- løbende |
3.000.000 kr. |
9 |
Ejerforeningen Elmelyparken, kælder, Solrød |
Løbende vedligeholdelse af lejligheder og ude arealer såsom udskiftning af opgangsdøre og rep./opførsel af skure. Normal reaktionstid er 7 timer, ved akutte skader kommer vi med det samme. Arbejdet gennemføres altid så det ikke er til gene |
Vi planlægger arbejdet sammen med varmemester og beboer så arbejdet genere mindst muligt Vi står selvfølgelig for styring og koordinering. |
2012-løbende |
1.800.000 kr. |
10 |
Ejerforeningen, Gl. Køge Landevej 370. Hvidovre |
Løbende vedligeholdelse af rækkehuse og ude arealer såsom udskiftning af døre og vinduer i hele bebyggelsen. Rep./udskiftning af tag. Normal reaktionstid er 7 timer, ved akutte skader kommer vi med det samme. |
Planlægning foregår sammen med bestyrelsen og den enkelte beboer. Vi står for styring og koordinering. Arbejdet gennemføres altid så det ikke er til gene for de nærmeste
|
2012-løbende |
1.500.000 kr. |
11 |
Ejerforeningen Maglekæret Solrød |
Vedligehold af facader, tag og døre og vinduer samt indv. arbejder såsom gulve/lofter og rep. efter fugtskader Normal reaktionstid er 7 timer, ved akutte skader kommer vi med det samme. Arbejdet udføres uden gener. |
Planlægning foregår stort set direkte med den enkelte beboer, enkelte gange er bestyrelsen inde over. Vi står for styring og koord. |
01.01.12.-løbende |
600.000 kr. |